FAQ

Opcje

1. Zamówienia z wszyskich kont w jednym miejscu.
  • Możesz dodać max 4 konta z dowolną liczbą magazynów.
  • Aby dodać nowe konto wejdź na stronę główną, następnie z sekcji podłączone konta, wybierz opcję "Dodaj konto"
  • Następnie w formularzu podaj nazwę konta oraz APIKEY.
  • Zobacz jak wygenerować klucz API.
  • Magazyny oraz sekcje danego konta pobierane są automatycznie.
  • Jeżeli obecnie nie korzystasz z któregoś magazynu lub sekcji z danego konta, możesz je
    - usunąć
    - ponownie aktywować
    - aktualizować o nowo dodane
  • Aby usunąć magazyn, w sekcji magazyny wybierz opcję "Usuń magazyn".
  • Aby usunąć status, kliknij "Pokaż sekcje".
  • Po rozwunięciu listy statusów, przy wybranym statusie kliknij "Usuń".
  • Aby zaktualizować status, lub sekcje z panelu opcje konta, wybierz opcje "Aktualizuj magazyny" lub "Aktualizuj sekcje"
  • Ustaw z których sekcji chcesz pobierać zamówienia, opcjonalnie ustaw ilość pobieranych zamówień
  • Aby pobierać zdefiniowaną ilość zamówień włącz poniższą opcję.
  • Następnie ustaw wartość ilości zamówień do pobrania.
  • W przypadku wyłączonej opcji filtrowania ilości, pobierane jest max 300 zamówień na jedną sekcję.
2. Włączanie / Wyłączanie sekcji.
Do każdego konta możesz wybrać które sekcje mają być włączone.
Z wybranych sekcji będą pobierane zamówienia.
  • Aby włączyć sekcje, kliknij "Pokaż sekcje".
  • Następnie włącz sekcje, klikając na suwak włączenia przy wybranym statusie.
3. Dodawanie statusów do panelu zamówień.
Do każdego konta możesz wybrać które sekcje mają być widoczne w panelu zamówień.
Konfiguracja pozwoli na szybkie przenoszenie zamówień do wybranych statusów.
  • Aby dodać status, kliknij "Pokaż sekcje".
  • Następnie dodaj status do listy zamówień, klikając na znak wyróżnienia przy wybranym statusie.
  • Znak wyróżnienia podświetlony na zielono oznacza, że status jest aktywny na karcie zamówienia w panelu zamówień.
4. Automatyczne przenoszenie zamówień między sekcjami.
Możesz ustawić automatyczne przenoszenie zamówień po aktualizacji danych z zamówieniu.
Ustaw sekcje do której mają być przenoszone zamówienia i korzystaj z automatyzacji procesu.
  • Aby ustawić automatyczne przenoszenie do sekcji, kliknij "Pokaż sekcje".
  • Następnie kliknij ikonę ustawień.
  • Po rozwinięciu listy statusów, kliknij wybrany status.
  • Pojawienie się ikony strzałki, świadczy o prawidłowym ustawieniu sekcji.
  • Od tej chwili po aktualizacji danych w zamówieniu, będzie ono przenoszone automatycznie do wybranej sekcji.
  • Taką konfigurację możesz wykonać do każdej sekcji i każdego konta.
5. Widok panelu zamówień.
  • Schemat widoku zamówienia.
  • Opcjonalnie, jeżeli zostały ustawione sekcje do automatycznego przenoszenia zamówień do innych statusów po aktualizacji danych, nagłówek bedzie wyglądać następująco:
  • Jeżeli zostały ustawione sekcje do przenoszenia zamówień do innych statusów, stopka zamówienia będzie wyglądać następująco: